Papperskorgen gillar att vara full ;)

Först tömde jag min papperskorg som innehöll ca 1000 objekt MEN ganska snart fylldes den av ca 1500 bilder jag inte tyckte var värda att spara. Allt nytagna med tha systemkamera. Shhet onödig plats fan (n)
Jag får lägga över bilder på tha fämali to tha minneskort imon ist  ( till en HEMLIG grej )  för nu är jag TRÖTTIS.
Btw, allt funkade jättebra med mina bilder från förut idag, hehe kan ju passa på o ladda upp några nu då^^
OJ hmm hittar dem inte i "uppladdnings rutan" ,     blää på detta asso :(
JUUUUSTE! GLÖMDE HELT SKRIVA FÖRUT,  JAG KOMMER INTE BARA LÄGGA IN EN HEL DEL BILDER UTEN DET KOMMER SÄKERLIGEN OCKSÅ KOMMA EN DEL TEXTER, SÅSOM NOVELLER MED MERA.
GOOOOODNATT




Kommentarer
Postat av: julia

hehe va kul du skriver xD <3

2010-06-28 @ 12:55:18
URL: http://juliafahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0